Μετάβαση στο περιεχόμενο Skip to footer
Οι δράσεις στο νηπιαγωγείο περιλαμβάνουν διαδραστική αφήγηση του παραμυθιού από τη Λιάνα Δενεζάκη ή τους συγγραφείς των βιβλίων -εφόσον αυτό είναι εφικτό-, ενώ πραγματοποιούνται με την εμψύχωση μουσικού ή ηθοποιού.

Ποιος θα γίνει αρχηγός;

Συγγραφέας-Εικονογράφος: Λιάνα Δενεζάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Στο Δάσος της Φοβέρας, οι Ασβοί δεν παίζουν με τα άλλα ζώα, ο Ελέφαντας καταβρέχει όποιον περνά από μπροστά του και η Μαϊμού πετά μπανανόφλουδες στους περαστικούς. Κανείς δεν είναι χαρούμενος! Όλα αλλάζουν, όταν ένα πρωί ο Λαγός καλεί τα ζώα σε συμβούλιο. Μόνο που αυτά δεν ξέρουν να συζητούν, παρά μόνο να τσακώνονται και να φωνάζουν. Και τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν μέσα από ένα νούφαρο ανθίζει ένα… στέμμα, που το θέλουν ΟΛΟΙ!

Στόχοι προγράμματος

Εξοικείωση με τις έννοιες της ισότητας και της δημοκρατίας, επίλυση προβλημάτων, καλλιέργεια συνεργατικού πνεύματος και επικοινωνίας, ενημέρωση για τον σχολικό εκφοβισμό, εξωτερίκευση συναισθημάτων, μύηση στις αρχές της φιλίας, του αλληλοσεβασμού και της ευγένειας, δημιουργική γραφή, δραματοποίηση, αδρή κινητικότητα, μουσική

Τα παιδιά συμμετέχουν βιωματικά σε μια διαδραστική αφήγηση του παραμυθιού. Στη συνέχεια, με τα κατάλληλα αξεσουάρ μεταμορφώνονται στους ήρωες της ιστορίας και με την καθοδήγηση ηθοποιού-εμψυχωτή- ζωντανεύουν θεατρικά, αλλά και μουσικοχορευτικά, τις κυριότερες σκηνές της.

Φωτογραφίες από την δράση

Κρίστι, η κόρη του Άγιου Βασίλη

Συγγραφέας – Εικονογράφος: Λιάνα Δενεζάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Σου γράφω αυτό το γράμμα γιατί ΔΕ θέλω να μου φέρεις ούτε κούκλα ούτε κάποιο άλλο παιχνίδι. Αυτό που θέλω είναι να περάσω τα Χριστούγεννα με τον μπαμπά μου. Τις γιορτές δουλεύει πολύ και δεν τον βλέπω σχεδόν καθόλου. Θα μου κάνεις αυτό το δώρο;
Με αγάπη,
Η κόρη σου

Αυτό είναι το γράμμα που η Κρίστι, η κόρη του Άγιου Βασίλη, έγραψε στον μπαμπά της για να του ζητήσει κι εκείνη ένα δώρο. Μόνο που όταν εκείνος το διαβάζει δεν ξέρει τι πρέπει να κάνει, για να μην αφήσει όλα τα υπόλοιπα παιδιά χωρίς δώρο! 

Στόχοι προγράμματος

Εξοικείωση με τις έννοιες της δημοκρατίας, διαχείριση και επίλυση προβλημάτων, καλλιέργεια συνεργατικού πνεύματος και επικοινωνίας, μύηση στις αρχές του αλληλοσεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας, ανάδειξη της αξίας της οικογένειας και της φιλίας, ανάπτυξη κριτικής σκέψης, θεατρικό παιχνίδι

Τα παιδιά συμμετέχουν βιωματικά σε μια διαδραστική αφήγηση του παραμυθιού. Στη συνέχεια με τα κατάλληλα αξεσουάρ μεταμορφώνονται στους ήρωες της ιστορίας και με την καθοδήγηση εμψυχωτή ζωντανεύουν μέσα από τη μουσική, το θέατρο και τον χορό, τις κυριότερες σκηνές της ιστορίας.

Άνοιξη Παντού

Συγγραφέας: Δέσποινα Τζιάκη
Εικονογράφος: Λιάνα Δενεζάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο

«Η άνοιξη έρχεται με δώρα φορτωμένη. Εμείς τι θα της χαρίσουμε;» λέει το χελιδόνι.
«Ας μαζευτούμε όλοι μαζί, και μια ιδέα λαμπρή θα γεννηθεί!» λέει η πασχαλίτσα.
Δώρο για την άνοιξη; Μα τι; Τι θα σκεφτούν τα πλάσματα του δάσους για να της κάνουν έκπληξη;

Στόχοι προγράμματος

καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και ευθύνης, γνωριμία με τις εποχές, την ελληνική φύση και την άγρια ζωή, ανάπτυξη συνεργασίας και επικοινωνίας, μύηση στις αρχές της ευγνωμοσύνης, της ανταπόδοσης και της φιλίας, δημιουργική γραφή, δραματοποίηση, αδρή κινητικότητα, μουσική

Με οδηγούς τις κυρίες Φαντασία και Φιλαναγνωσία τα παιδιά ταξιδεύουν σε έναν κόσμο γεμάτο πουλιά, λουλούδια και ζώα και να αναζητούν μαζί τους τα δώρα της Άνοιξης.

Φωτογραφίες από την δράση

Ένα αστέρι για τον Αστέρη

Συγγραφέας: Μαρία Παγώνη
Εικονογράφος: Λιάνα Δενεζάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Ο Αστέρης κάθε βράδυ στρέφει το βλέμμα του στον ουρανό, αναζητώντας το άστρο του. Ψάχνει με αγωνία ανάμεσα στα χιλιάδες λαμπερά αστέρια, που σαν φωτεινά λαμπάκια στολίζουν τον ουρανό. Άραγε θα το βρει; Έχει σταματήσει να ελπίζει πια… ώσπου ένα εκτυφλωτικό φως τυλίγει το δωμάτιο του!

Στόχοι προγράμματος

Εξοικείωση με την ιδέα της απώλειας, ενημέρωση για τον σχολικό εκφοβισμό, ανάδειξη της αξίας της φιλίας και της οικογένειας, δημιουργική γραφή, δραματοποίηση, αδρή κινητικότητα, μουσική

Τα παιδιά αναλαμβάνουν έναν ρόλο, δίνουν φωνή και κίνηση στους ήρωες της ιστορίας και με παιγνιώδη τρόπο αναζητούν απαντήσεις στα δύσκολα ερωτήματα: «Πού πηγαίνουν οι άνθρωποι που αγαπάμε και δεν είναι πια κοντά μας; Πόσο εύκολο είναι να εξωτερικεύσουμε τους φόβους μας και διαχειριστούμε την απώλεια, μα και τον σχολικό εκφοβισμό;»

Φωτογραφίες από την δράση

Σ’ αγαπάω! Ακούς;

Συγγραφέας: Αντωνία Μαμά
Εικονογράφος: Λιάνα Δενεζάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Ένα παραμύθι βασισμένο σε αληθινή ιστορία, που μιλάει σε μικρούς κα μεγάλους για την παιδική βαρηκοΐα ή κώφωση, τα βοηθήματα ακοής, τη διαφορετικότητα, την οικογένεια και τη δύναμη της αγάπης.

Στόχοι προγράμματος

Εξοικείωση με τη διαφορετικότητα, καλλιέργεια ενσυναίσθησης, ενημέρωση για το θέμα της κώφωσης, εξωτερίκευση συναισθημάτων, μουσική, θεατρικό παιχνίδι, αδρή κινητικότητα

Τα παιδιά, μέσα από παιχνίδια ενσυναίσθησης και φαντασίας, γνωρίζουν τον μικρό Ουράνιο και περνούν μαζί του από τον κόσμο της σιωπής, στον κόσμο των ήχων και της μουσικής. Μέσα από τη δράση, κατανοούν τις αμέτρητες δυνατότητες που έχει ο άνθρωπος, αποδέχονται το διαφορετικό, ενώ τους δίνεται η ευκαιρία για μια πρώτη, μικρή επαφή με το έργο και τη ζωή του Μπετόβεν.

To τραγούδι της βροχής

Ένα παραμύθι βασισμένο στον κύκλο του νερού και στο Body percussion

Ιδέα: Μαριβίτα Γραμματικάκη
Σχεδιασμός & Yλοποίηση: Λιάνα Δενεζάκη – Μαριβίτα Γραμματικάκη

Λίγα λόγια για τη δράση

Ένα μικρό αστέρι, που ήθελε να γίνει βροχή, κι ένα σύννεφο ταξιδεύουν πάνω από ήρεμες λίμνες, ποτάμια με γάργαρα νερά και φουρτουνιασμένες θάλασσες, με σκοπό να φτάσουν στην άκρη της γης και να βρουν την άκρη του ουράνιου τόξου. Αλήθεια, έχει τέλος το ταξίδι της βροχής;

Στόχοι προγράμματος

Ο κύκλος του νερού, καιρικά φαινόμενα, κλίμα, καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και υπευθυνότητας, ανάδειξη της αξίας της φιλίας και της συνεργασίας, μουσική, δραματοποίηση, ζωγραφική, αδρή κινητικότητα, λεπτή κινητικότητα, οπτικοκινητικός συντονισμός.

Συνδυάζοντας τη μουσική και την εικονογράφηση, τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα μουσικοκινητικό πρόγραμμα βασισμένο στο σύστημα Orff, γεμάτο χρώματα και φαντασία. Κατανοούν τον κύκλο του νερού και γιορτάζουν μαζί του το μεγαλείο της φύσης.

Φωτογραφίες από την δράση

Μαμά, φτιάξε μου μια μάγισσα

Συγγραφέας: Λιάνα Δενεζάκη
Εικαστικά: Κικι Περιβολάρη

Το βιβλίο συμπεριλαμβάνεται στη Χρυσή Λίστα Elniplex

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Ένα χαρτί μοιράζει ιδέες σαν δέντρο που περπατάει. Ένα ψαλίδι κάνει τα πρώτα του βήματα. Ένα κοπίδι ορίζει τις γραμμές μιας αλλόκοτης μάγισσας που διώχνει τα σκοτάδια. Κι όλα μαζί λένε μια ιστορία. Μία μόνο; Πολλές;

Στόχοι προγράμματος

Εξοικείωση με την Τέχνη, διαχείριση φόβων, ανάπτυξη συνεργασίας και επικοινωνίας, δημιουργική γραφή, κατασκευή κούκλας, κουκλοθέατρο, λεπτή κινητικότητα, οπτικοκινητικός συντονισμός

Τα παιδιά κατασκευάζουν τις δικές τους μάγισσες «που διώχνουν κάθε φόβο» και τις βάζουν σε διάλογο, δημιουργώντας το πρώτο τους κουκλοθέατρο. Ένα κουκλοθέατρο που θα μείνει στην τάξη τους, για να δίνουν τις δικές τους παραστάσεις.

Από το λίγο πριν στο μετά!

Συγγραφέας-Εικονογράφος: Νικόλας Ανδρικόπουλος

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Τι έγινε πριν ο κυνηγός πυροβολήσει τον λύκο για να σώσει το κορίτσι με τα κόκκινα ρούχα και τη γιαγιά της; Και μετά; Τελικά πυροβόλησε;

Στόχοι προγράμματος

Καλλιέργεια οικολογικής και φιλοζωικής συνείδησης, δημιουργία παραμυθοσαλάτας, ανάπτυξη συνδυαστικής σκέψης, δημιουργική γραφή, εικονογράφηση, θεατρικό παιχνίδι, αδρή κινητικότητα, λεπτή κινητικότητα, οπτικοκινητικός συντονισμός

Με αφορμή το παραμύθι του Νικόλα Ανδρικόπουλου, τα παιδιά καθορίζουν την εξέλιξη και δίνουν τη δική τους τροπή σε γνωστά κι αγαπημένα κλασικά παραμύθια, τα οποία και ζωντανεύουν μέσα από τη δραματοποίηση.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα «Δημιουργοί στο Φι και Φι»
Συμπληρώστε την τάξη ή τις τάξεις για τις οποίες ενδιαφέρεστε