Μετάβαση στο περιεχόμενο Skip to footer

Οι δράσεις περιλαμβάνουν διαδραστική αφήγηση του παραμυθιού από τη Λιάνα Δενεζάκη ή τους συγγραφείς των βιβλίων -εφόσον αυτό είναι εφικτό-, ενώ πραγματοποιούνται με την εμψύχωση μουσικού ή ηθοποιού.

Ποιος θα γίνει αρχηγός;

Συγγραφέας-Εικονογράφος: Λιάνα Δενεζάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Στο Δάσος της Φοβέρας, οι Ασβοί δεν παίζουν με τα άλλα ζώα, ο Ελέφαντας καταβρέχει όποιον περνά από μπροστά του και η Μαϊμού πετά μπανανόφλουδες στους περαστικούς. Κανείς δεν είναι χαρούμενος! Όλα αλλάζουν, όταν ένα πρωί ο Λαγός καλεί τα ζώα σε συμβούλιο. Μόνο που αυτά δεν ξέρουν να συζητούν, παρά μόνο να τσακώνονται και να φωνάζουν. Και τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν μέσα από ένα νούφαρο ανθίζει ένα… στέμμα, που το θέλουν ΟΛΟΙ!

Στόχοι προγράμματος

Εξοικείωση με τις έννοιες της ισότητας και της δημοκρατίας, επίλυση προβλημάτων, καλλιέργεια συνεργατικού πνεύματος και επικοινωνίας, ενημέρωση για τον σχολικό εκφοβισμό, εξωτερίκευση συναισθημάτων, μύηση στις αρχές της φιλίας, του αλληλοσεβασμού και της ευγένειας, δημιουργική γραφή, δραματοποίηση, αδρή κινητικότητα, μουσική

Τα παιδιά συμμετέχουν βιωματικά σε μια διαδραστική αφήγηση του παραμυθιού. Στη συνέχεια, με τα κατάλληλα αξεσουάρ μεταμορφώνονται στους ήρωες της ιστορίας και με την καθοδήγηση ηθοποιού-εμψυχωτή- ζωντανεύουν θεατρικά, αλλά και μουσικοχορευτικά, τις κυριότερες σκηνές της.

Φωτογραφίες από την δράση

Τρεις τελίτσες

Συγγραφέας: Κατερίνα Παπαποστόλου – Εικονογράφος: Λιάνα Δενεζάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Μπορεί ένα βασίλειο να χωριστεί στα δύο για τα… σημεία στίξης;

Ναι, μπορεί, όσο η μάγισσα Τριστάνα τελειώνει όλες τις προτάσεις με «τελεία και παύλα», ενώ ο αδερφός της, ο μάγος Τελίτσας, βάζει παντού «θαυμαστικό».

Την ημέρα του μεγάλου καβγά, όταν διαχώρισαν τα βασίλειά τους, η Τριστάνα αποφάσισε το δικό της βασίλειο να είναι γκρίζο και αυταρχικό. Ο Τελίτσας προτίμησε να ζει μέσα στα χρώματα, τα ζώα που αγαπούσε από παιδί και τη χαρά, θαυμάζοντας πάντα το καλό γύρω του.

Η Τριστάνα τότε θέλησε να τα καταστρέψει όλα, ακόμα και το σχολείο. Θα καταφέρουν ο μάγος Τελίτσας και οι βοηθοί του, ο βάτραχος και το γουρούνι, μαζί με τα υπόλοιπα ζώα του δάσους να δείξουν σε όλους τη δύναμη του «όλοι μαζί», αλλά και την αγάπη που κρύβουν οι τρεις τελίτσες;

Στόχοι προγράμματος

Φιλοζωία, εξοικείωση με τη σωστή χρήση των σημείων στίξης, καλλιέργεια συνεργατικού πνεύματος, ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, μύηση στις αρχές του αλληλοσεβασμού, της ευγνωμοσύνης και της ευγένειας, δραματοποίηση, μουσική

Τα παιδιά συμμετέχουν βιωματικά σε μια διαδραστική αφήγηση του παραμυθιού και με την καθοδήγηση ηθοποιού-εμψυχωτή συμμετέχουν σε δράσεις ειδικά σχεδιασμένες για το βιβλίο. Το βιβλίο προσφέρεται και για θεατρική προσαρμογή, ενώ υπάρχουν τραγούδια ειδικά γραμμένα για την ιστορία.

Φωτογραφίες από την δράση

Ο Σέλτον ανησυχεί

Συγγραφέας: Μαρία Κωνσταντινοπούλου Εικονογράφος: Δημήτρης Καραντινόπουλος

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Ένα βράδυ ο Σέλτον, ένας πιγκουίνος-ομπρελίνος, κρυφάκουσε τους γονείς του να λένε πως θα χωρίσουν. Από τότε η συμπεριφορά του άλλαξε. Ευτυχώς, αποφάσισε να μιλήσει στον Σάμο, τον πιο καλό του φίλο, γι’ αυτό κι εκείνος τον βοήθησε να δει τη θετική πλευρά της νέας του ζωής. Μέσα από την κουβέντα τους, ο Σέλτον, κατάφερε να εκφράσει όλα τα συναισθήματα που έκρυβε μέσα του και να νιώσει καλύτερα.

Στόχοι προγράμματος

Εξοικείωση με την έννοια του διαζυγίου, διαχείριση προβλημάτων, ανάδειξη της αξίας της φιλίας, εξωτερίκευση συναισθημάτων

Ξέρετε ότι υπάρχουν πολλών ειδών πιγκουίνοι; Ανάμεσά τους και το φανταστικό είδος των Ομπρελίνων, που έχουν σχολεία, παιδικές χαρές, παγοτσουλήθρες, αλλά και υπέροχα ιγκλού. Ακολουθώντας τον μικρό Σέλτον, τα παιδιά γίνονται μέρος του κόσμου τους και αναζητούν τρόπο για να βοηθήσουν τον Σέλτον να αντιμετωπίσει με θετικό τρόπο το αναπάντεχο πρόβλημα που αναστάτωσε τη ζωή, αλλά και την οικογένεια του.

Θέλω κι ΕΓΩ ένα δώρο!

Συγγραφέας – Εικονογράφος: Λιάνα Δενεζάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Να σας συστήσουμε την Κρίστι! Την κόρη του κυρίου και της κυρίας ΑγιοΒασίλη. Την υιοθέτησαν όταν ήταν πολύ μικρούλα και δεν της χαλούν κανένα χατήρι. Είναι η λατρεία τους!
Μόνο που εκείνη έχει ένα παράπονο από τους γονείς της. Δεν τους βλέπει σχεδόν καθόλου τις γιορτές. Κι έτσι αποφασίζει να γράψει γράμμα στον μπαμπά της για να του ζητήσει κι εκείνη ένα δώρο: να αφήσει τη δουλειά του και να πάνε… διακοπές. Μα αν το κάνει αυτό, τα άλλα παιδιά πώς θα πάρουν τα δώρα τους;

Στόχοι προγράμματος

Εξοικείωση με τις έννοιες της δημοκρατίας, διαχείριση και επίλυση προβλημάτων, καλλιέργεια συνεργατικού πνεύματος και επικοινωνίας, μύηση στις αρχές του αλληλοσεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας, ανάδειξη της αξίας της οικογένειας και της φιλίας, ανάπτυξη κριτικής σκέψης, θεατρικό παιχνίδι

Τα παιδιά συμμετέχουν βιωματικά σε μια διαδραστική αφήγηση του παραμυθιού. Στη συνέχεια με τα κατάλληλα αξεσουάρ μεταμορφώνονται στους ήρωες της ιστορίας και με την καθοδήγηση εμψυχωτή ζωντανεύουν μέσα από τη μουσική, το θέατρο και τον χορό, τις κυριότερες σκηνές της ιστορίας.

Παραμυθοκάρτες

Δημιουργός: Μάνος Κρόκος Εικονογράφηση: Λιάνα Δενεζάκη Επιστημονική θεμελίωση: Δρ Ζωή Κρόκου

Λίγα λόγια για τις Παραμυθοκάρτες

Πρόκειται για 7 διαφορετικά σετ Παραμυθοκαρτών, το καθένα με ξεχωριστή θεματολογία:
  1. Ιστορίες από το Νησί της Φαντασίας
  2. Ιστορίες από το Μαγικό Βασίλειο (συναισθήματα)
  3. Ιστορίες με Μουσούδες (ζωοφιλία)
  4. Παραμυθοσαλάτα
  5. Κάθε φορά… μια ιστορία – Παραμυθοχώρα
  6. Μυθολογία
  7. Ιστορίες από Καμβά (Τέχνη-Ζωγραφική)
Οι παραμυθοκάρτες αποτελούν πολύτιμο εργαλείο στα χέρια εκπαιδευτικών, λογοθεραπευτών και εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 15 ημερίδες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πάνω στο υλικό, ενώ πολλά σχολεία της Ευρώπης το έχουν εντάξει στην εκπαιδευτική τους διαδικασία. Πάνω απ’ όλα, όμως, οι Παραμυθοκάρτες είναι ένα διασκεδαστικό παιχνίδι για τα παιδιά.

Στόχοι προγράμματος

δημιουργική γραφή, ανάπτυξη κριτικής σκέψης, επίλυση προβλημάτων, καλλιέργεια ενσυναίσθησης, ευχέρεια στον προφορικό λόγο, παραγωγή γραπτού λόγου, ανάπτυξη περιγραφικού και αφηγηματικού λόγου, ενεργοποίηση της φαντασίας, θεατρικό παιχνίδι, αδρή κινητικότητα

Τα παιδιά πλάθουν ήρωες με στόχο τη δημιουργία του δικού τους παραμυθιού. Στη συνέχεια, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, δίνουν φωνή και κίνηση στους χαρακτήρες της ιστορίας, δημιουργούν διαλόγους και «ζωντανεύουν» τις κυριότερες σκηνές από την ιστορία τους.

Πολύχρωμη Ανάγνωση

Δημιουργός: Ρία Κορατζοπούλου Εικονογράφηση: Λιάνα Δενεζάκη Επιστημονική θεμελίωση: Δρ Ζωή Κρόκου

Λίγα λόγια για την Πολύχρωμη Ανάγνωση

Τι θα λέγατε να βάζατε λίγο «χρώμα» στη φωνή σας κάθε φορά που διαβάζετε κάτι; Πώς θα σας φαινόταν, για παράδειγμα, αν διαβάζατε με λυπημένο ύφος ή σαν ρομπότ μια πρόταση; Αν σας αρέσει η ιδέα, η Πολύχρωμη Ανάγνωση θα γίνει το παιχνίδι σας! Εδώ θα βρείτε έξι διαφορετικά συναισθήματα και ρόλους που θα σας μαγέψουν. Αρκεί να συνδυάσετε σωστά το σημείο στίξης με το συναίσθημα ή τον ρόλο που σας έχει τύχει. Αφήστε ελεύθερη τη φαντασία σας και ετοιμαστείτε για την πιο δημιουργική και διασκεδαστική ανάγνωση της ζωής σας!

Στόχοι προγράμματος

καλλιέργεια αναγνωστικής ευχέρειας, εξοικείωση με τη σωστή χρήση των σημείων στίξης, εξάσκηση μνήμης, θεατρικό παιχνίδι, αδρή κινητικότητα

Τα παιδιά αρχικά καλούνται να διαβάσουν αστείες φρασοπροτάσεις χωρίς σημεία στίξης και επιτονισμό. Στη συνέχεια, μέσα από ένα επιδαπέδιο παιχνίδι και την καθοδήγηση ηθοποιού, «τεράστια» σημεία στίξης, ρόλοι και συναισθήματα τους δείχνουν τον τρόπο να ξαναδιαβάσουν τις ίδιες φράσεις βάζοντας «χρώμα» στη φωνή τους αυτή τη φορά. Είστε έτοιμοι να διαβάσετε σαν μία χαρούμενη χελώνα που απορεί ή σαν ένα θυμωμένο ρομπότ που ενθουσιάζεται;

Φωτογραφίες από την δράση

To τραγούδι της βροχής

Ένα παραμύθι βασισμένο στον κύκλο του νερού και στο Body percussion
Ιδέα: Μαριβίτα Γραμματικάκη Σχεδιασμός & Yλοποίηση: Λιάνα Δενεζάκη – Μαριβίτα Γραμματικάκη

Λίγα λόγια για τη δράση

Ένα μικρό αστέρι, που ήθελε να γίνει βροχή, κι ένα σύννεφο ταξιδεύουν πάνω από ήρεμες λίμνες, ποτάμια με γάργαρα νερά και φουρτουνιασμένες θάλασσες, με σκοπό να φτάσουν στην άκρη της γης και να βρουν την άκρη του ουράνιου τόξου. Αλήθεια, έχει τέλος το ταξίδι της βροχής;

Στόχοι προγράμματος

Ο κύκλος του νερού, καιρικά φαινόμενα, κλίμα, καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και υπευθυνότητας, ανάδειξη της αξίας της φιλίας και της συνεργασίας, μουσική, δραματοποίηση, ζωγραφική, αδρή κινητικότητα, λεπτή κινητικότητα, οπτικοκινητικός συντονισμός.

Συνδυάζοντας τη μουσική και την εικονογράφηση, τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα μουσικοκινητικό πρόγραμμα βασισμένο στο σύστημα Orff, γεμάτο χρώματα και φαντασία. Κατανοούν τον κύκλο του νερού και γιορτάζουν μαζί του το μεγαλείο της φύσης.

Φωτογραφίες από την δράση

Εκδήλωση ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα «Δημιουργοί στο Φι και Φι»
Συμπληρώστε την τάξη ή τις τάξεις για τις οποίες ενδιαφέρεστε