Μετάβαση στο περιεχόμενο Skip to sidebar Skip to footer

Παραμυθοκάρτες | Περιγραφή ήρωα

Το πλάσιμο του ήρωα είναι από τις όμορφες, αλλά και πιο σημαντικές διαδικασίες για τη δημιουργία κάθε ιστορίας. Παίρνοντας ως παράδειγμα μία από τις Παραμυθοκάρτες του σετ Ιστορίες από το Νησί της Φαντασίας η  Βασιλική Τζήκα και το Θεραπευτήριο Δεξιότητες λόγου, έκφρασης και πράξης μας στέλνουν ένα εύκολο παράδειγμα για να το καταφέρουμε!

Να σας θυμίσουμε το τραγούδι των Παραμυθοκαρτών που ανάμεσα στα άλλα μας λέει πως για να φτιάξουμε μια ιστορία που δεν μοιάζει με καμία, χρειαζόμαστε έναν ήρωα σπουδαίο!

Άρτια Περιγραφή Προσώπου
Σκοπός αυτής της δραστηριότητας είναι μαζί με το παιδί να υποδείξουμε πάνω στην εικόνα ενός προσώπου τα στοιχεία εκείνα που κρίνεται απαραίτητο να αναφερθούν – αναλυθούν κατά τη διαδικασία της περιγραφής ενός προσώπου.
Η δραστηριότητα γίνεται βιωματικά, αφενός μεν  καθώς ο μαθητής ενθαρρύνεται να προτείνει τα στοιχεία που ακολούθως θα αναλύσει, αφετέρου δε, καθώς  συζητώντας μαζί του, “πιάνει” το σπαθί, “νιώθει” τον αέρα που κουνά τα χόρτα, βλέπει τα μακριά μαλλιά και προβληματίζεται για το φύλλο του προσώπου…
Όλα αυτά συντελλούν στο να παραμείνει για περισσότερο χρόνο στη μνήμη του μαθητή αυτή η φόρμα άρτιας περιγραφής προσώπου και να την ανακαλεί όποτε τη χρειάζεται.
Τζήκα Βασιλική
Η Τζήκα Βασιλική γεννήθηκε στην Ελασσόνα Λαρίσης το 1983. Σπούδασε αρχικά στο τμήμα Φ.Π.Ψ στη Φιλοσοφική Αθηνών και κατόπιν, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, ενώ πραγματοποίησε μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση. 
Εργάζεται από το 2005 στη Γενική Εκπαίδευση και από το 2007 στην Ειδική Αγωγή και συγκεκριμένα σε δημόσια σχολεία, Ι.Ε.Κ. κατασκηνώσεις, σχολεία για την ένταξη αλλοδαπών μαθητών κ.ά. Επιπλέον, έχει αρθρογραφήσει και επιμεληθεί τα κείμενα σε περιοδικά.  Από το 2015 είναι υπεύθυνη του κέντρου ειδικών θεραπειών «Δεξιότητες» στην Αίγινα, πραγματοποιώντας συνεδρίες ειδικής διαπαιδαγώγησης, σεμινάρια, ομιλίες, βιωματικές ομάδες γονέων, εκπαιδευτικών & παιδιών και πλήθος άλλων δράσεων. 
Παράλληλη παρακολουθεί πλήθος εκπαιδεύσεων, όπως νοηματική γλώσσα, γραφή τυφλών, δημιουργική γραφή, ψυχική υγεία κ.ά.