Μετάβαση στο περιεχόμενο Skip to sidebar Skip to footer

Παραμυθοκάρτες και αγγλικά

Οι εικόνες μιλούν μια παγκόσμια γλώσσα, ακριβώς όπως και οι Παραμυθοκάρτες  μας. Αυτές, και συγκεκριμένα το σετ Παραμυθοκάρτες_Ιστορίες από την Ελληνική Μυθολογία, χρησιμοποίησε η κυρία Χριστίνα Προκοπίου, ιδιοκτήτρια του Cosmos Foreign Language School για να παροτρύνει τους μικρούς μαθητές της να πλάσουν τις δικές τους ιστορίες στα Αγγλικά!

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα κάθε φορά που γνωρίζουμε έναν εκπαιδευτικό που βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση εργαλείων, προκειμένου να ενθαρρύνει τη βιωματική μάθηση της γλώσσας. Η θετική ενέργεια, η παιγνιώδης διδασκαλία και η φαντασία είναι στοιχεία που βοηθούν τα παιδιά να εμπεδώσουν τη γνώση, χωρίς να τα βομβαρδίζουν με πληροφορίες που κάνουν το μάθημα βαρετό.

Έτσι, η κυρία Προκοπίου στο διαδικτυακό τους μάθημα, επέλεξε στην τύχη 7 κάρτες (μία από κάθε κατηγορία) ακολουθώντας τις οδηγίες που υπάρχουν μέσα σε κάθε κουτί. Με την καθοδήγησή της τα παιδιά έπλασαν ήρωες και αναζήτησαν γι’ αυτούς αρχαιοελληνικά ανδρικά ονόματα. Μετά την περιγραφή των εξωτερικών χαρακτηριστικών τους, τα παιδιά μίλησαν για τις αρετές μα και τις αδυναμίες τους. Κι έπειτα, με τη βοήθεια των Παραμυθοκαρτών άρχισαν να στήνουν το σκηνικό της ιστορίας. Μιας ιστορίας με αρχή, μέση και τέλος. Την κάρτα του ήρωα, ακολούθησε η κάρτα με το μέρος που ζει ο ήρωας, μια άλλη που έκρυβε τους στόχους και τα όνειρά του. Μα γίνεται ιστορία χωρίς εμπόδια; Κι έτσι, η επόμενη κάρτα τούς αποκάλυψε έναν αντίπαλο που θα δυσκόλευε τον ήρωα να φτάσει τον στόχο του. Όμως, χάρη στις επόμενες κάρτες που έκρυβαν έναν βοηθό κι ένα μαγικό αντικείμενο η ιστορία τους κατέληξε σε… Happy End!

Οι οδηγίες γράφτηκαν στον πίνακα, όμως επειδή στη φαντασία δεν υπάρχουν ούτε όρια, μα ούτε και κανόνες τα παιδιά αφέθηκαν ελεύθερα να αλλάξουν, αν ήθελαν, τη σειρά των καρτών και να αντιστρέψουν τους ρόλους. Έτσι, από τις ίδιες 7 κάρτες γεννήθηκαν πολλές διαφορετικές ιστορίες. Κι αυτή είναι η μαγεία του παιχνιδιού.

Η καθηγήτρια των παιδιών μάς είπε πως οι μικροί μαθητές της, που βρίσκονται στη δεύτερη χρονιά Αγγλικών, ενθουσιάστηκαν με το παιχνίδι. Πέρασαν από τον αφηγηματικό στον περιγραφικό λόγο, επιστράτευσαν τη φαντασία και την κριτική τους σκέψη, χρησιμοποίησαν χρονικούς συνδέσμους, και το κυριότερο; ΑΦΗΓΗΘΗΚΑΝ τις δικές τους ιστορίες!

Πρώτες πρώτες μάς έφτασαν οι ιστορίες της Μαγδαληνής και της Έλσας. Μας άρεσαν τόσο που με την άδεια της κ. Προκοπίου και των γονέων τους, τις δημοσιεύσουμε για να τις απολαύσετε κι εσείς. Συγχαρητήρια κορίτσια! Να είστε πάντα τόσο δημιουργικές! Συγχαρητήρια όμως και στην καθηγήτριά τους, γιατί ο εκπαιδευτικός είναι αυτός που παίζει τον πρώτο ρόλο στο αν ένα παιδί αγαπήσει ή όχι κάποιο μάθημα.

Αυτή είναι η ιστορία της Μαγδαληνής. Γραμμένη σε πρώτο πρόσωπο σαν να την αφηγείται ο ίδιος ο Ηρακλής και δεμένη σε ένα όμορφο βιβλιαράκι που θα έχει τη θέση του στη βιβλιοθήκη της, μαζί με τα αγαπημένα της παραμύθια:

 

Κι αυτή είναι η ιστορία της Έλσας, που μας αφηγείται την ιστορία του Mentor και του Ηρακλή με έναν πολύ ξεχωριστό και ξεκάθαρο τρόπο. Απολαύστε την:

 

Κορίτσια και πάλι μπράβο σας!

Παρόμοια άρθρα:
Παραμυθοκάρτες – Ιστορίες από Καμβά και αγγλικά